Kabylia

Everything about Kabylia

Jeg har bevis på at islam er en rasistisk religion

Det innlegget ble skrevet på veggen til falske antirasister men ekte islam trojansk hester, men ble slettet av administratorene Lena Sal, Ole sverre Wiker

394321_364892423589595_280824473_n

Personlig har jeg ingen fordommer mot arabere, pakistanere, somaliere eller afghanere. Derimot har jeg mange bevis på at islam er en rasistisk religion, krakilsk, dominerende, voldelig, listig, kvelende, eiersyk, og … jeg vil ikke ha nok plass til alle mine adjektiver. Det store flertallet av disse folkene er muslimer og de prosjeserer  kritikk av deres religion på deres  fysiske og moralske person (det er faktisk ofring av sitt eget ego for å beskytte sin religion).

De beskytter sin religion ved å være skjold med sin egen person. De setter seg i kroppen av ofre for rasisme, fordi i vår tid og på alle steder, er det sjelden å finne fornuftige folk som støtter rasisme. Dette er grunnen til at den muslimske elite prøver å omgjøre islam til  en “rase” for å beskytte den mot kritikk. Denne religionen har samlet så mange “tabber” i sine grunnleggende tekster, og gjennom hele sin historie at  den er redd for å havne forvist til et tempel og glemt av alle. Så snart noen berører et vers, skriker de  i kor om rasisme, hat mot andre, intoleranse …

På slutten av det 20. århundre, med bruk av nye medier (satellitt, Internett, video) den offentlige opinion har mer tilgang til islam kildene  (Koranen, Sunna, sharia, fiqh litteratur og andre sekter akseptert av islam), og det er ikke lenger  lett for muslimer å formidle islam som en triviell religion , individs privat sak (det er  den ikke).

En gang var muslimer, araber og  kopter araber blant mine venner. Når jeg snakker om religion med min muslimsk venn, er det noen gnister og lyn! Men når muslimsk araber snakker med koptisk araberen om religion , blir det  brann, vulkan, en flom av adjektiver som jeg ikke engang kan huske. Og høydepunkt : de kaller hverandre for  rasister!
Jeg har en åpenbar sympati for koptiske arabere. Den eneste grunnen er at den religionen som plaget og truet meg personlig i Algerie var islam.

 Surat 3.110 “You are the best nation produced [as an example] for mankind. You enjoin what is right and forbid what is wrong and believe in Allah . If only the People of the Scripture had believed, it would have been better for them. Among them are believers, but most of them are defiantly disobedient.”

Les også : Muslimer lever sin religion som en identitet, en kultur

Leave a Reply

Information

This entry was posted on 10/04/2013 by in Freedom of speech, Religion and tagged , , , .
Follow Kabylia on WordPress.com

Archives

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 1,823 other followers

Blog Stats

  • 122,477 hits
